Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 5 ianuarie 2011

Autografe

     Am primit primul autograf în 2011. E scris de poetul Iancu Grama pe pagina de gardă a celei de-a unsprezecea sa carte, Fraudele din Paradis, apărută pe 4 ianuarie la Editura Corgal Press, pe care o coordonez. E întâiul scriitor băcăuan care spune altfel bun venit noului an şi mă bucur că editura a fost iar prima pe piaţa cărţii şi în 2011.
     Iar pentru că veni vorba de autografe, în ultimele zile ale anului 2010 am mai primit însemnele prieteniei de la poeţii Gheorghe Izbăşescu (Pietonii lui Pan, Editura Limes, Cluj-Napoca, 2010), Florin Grigoriu (Vulturul, Editura Societăţii Scriitorilor Români, Bucureşti, 2010), Iulian Nuţă (Fântână lângă mare, Editura Perpessicius, Bucureşti, 2003; Pahar cu apă în deşert, idem, 2004; Micropoeme în stil haiku, ediţia a II-a, Editura Amurg Sentimental, Bucureşti, 2010) şi Octavian Mareş (Lăutarii nopţii, antologie haiku în regie proprie, 2010), precum şi de la prozatorul Firu Mihai (Suflet de zburător, ediţie revăzută şi adăugită, Editura Elisavaros, Bucureşti, 2010).
     Timp să am pentru lectură, că sutele de pagini mă aşteaptă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu